
Förslag till ny vattentjänstplan 2026-2037 är nu antagen
Vattentjänstplanen 2026-2037 antogs i kommunfullmäktige den 15 juni 2026. Vattentjänstplanen beskriver hur Mörbylånga kommun planerar för en långsiktigt hållbar försörjning av dricks- och spillvatten.